auto iklan

10 Jun 2020

TIP TIP MEMASANG TILE DI RUANG RUMAH ANDA

TIP PENTING MEMASANG TILE DI RUMAH ANDA, Panduan berguna sebelum beli tile

RUANG TAMU & MAKAN



Jubin tidak licin disyorkan terutama jika anda mempunyai anak kecil dan orang tua di rumah. Sebagai alternatif, anda boleh mempertimbangkan jubin yang lebih kecil dengan garis grout yang lebih tidak licin. Jubin penyelenggaraan yang rendah di lantai ruang makan akan memudahkan pembersihan.

DAPUR


Anda harus memilih jubin penyelenggaraan rendah dengan bahan kimia dan ketahanan tergelincir kerana ia hanya memerlukan pembersihan berkala dengan detergen rumah tangga. Bahagian atas kaunter boleh dilapisi agar periuk panas boleh duduk. Bahagian atas tempat kerja dan penyediaan makanan harus dilindungi dengan jubin kekuatan mekanikal yang tinggi untuk memudahkan penyelenggaraan.

BILIK AIR

Pilih jubin yang tidak tergelincir dengan sifat penyerapan air yang rendah dan ketahanan kimia tinggi terhadap busa mandi, sabun, syampu, pembersih kimia dan pembasmi kuman untuk memastikan penyelenggaraan rendah. Gunakan jubin untuk kombinasi warna kreatif di dinding dan lantai untuk memberi anda pertaruhan kelonggaran visual.

BILIK TIDUR

Anda harus menggunakan jubin dengan kombinasi warna yang menyenangkan yang membantu mewujudkan persekitaran yang selesa dan santai. Ini akan menenangkan anda dan menenangkan fikiran anda dari hari kerja yang panjang.

PORCH & DRIVEWAY KERETA

Bukan sahaja jubin kekuatan mekanikal yang tidak tergelincir, tinggi, jubin bersaiz lebih kecil dengan garis grout yang lebih banyak dapat memberikan ketahanan slip tambahan dan boleh menjadi pilihan lain.

POOL & GARDEN

Taman anda boleh diperbaiki dengan jubin penyelenggaraan yang mudah. Jubin dengan penyerapan air rendah dan ketahanan slip tinggi sesuai untuk kawasan kolam

KAWASAN KOMERSIAL & AWAM

Jubin untuk kawasan komersial dan awam mestilah tahan lama, tidak tergelincir, senang dijaga dan kelihatan bersih.

KREDIT TUKANG TILE WHITEHORSE
IKLAN 1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IKLAN ADSENSE