auto iklan

23 Mac 2021

HARGA C CHANNEL 2021 BUKIT RAMBAI MELAKA

 HARGA c channel untuk 2021 naik mendadak, harga biasa rm20 telah naik kepada RM26 sebatang. Harga batten RM16 Sebatang.

sumber rakan fbook harga c channel berbeza

Di perlis rm32

di serawak rm30

dunggun rm27

temerloh rm33


ini harga di rawang



sebab kenaikan bahan binaan mungkin kerana,

  1.  pertambahan aktiviti pembinaan di luar bandar semasa cuti, pkp ke 2, dan masa terluang untuk renovation rumah ketika PKP 
  2. Faktor pengeluaran kerana setengah kilang mengurang produktiviti maksima, faktor covic

harga cchanel 21

harga batten harga c channel 2021


IKLAN 1

6 ulasan:

  1. hai, saya nak tanya ada tak quatation untuk 1800 x 1200mm GRC CENENT TYPE TL7 (window) ataupun purchase order untuk item ini. Tujuan bertanya untuk case study purpose :)

    BalasPadam
  2. Misi admin, perkenalkan kami dari jasa cat dekoratif dan branding lapangan menawarkan solusi pengecatan terbaik dengan hasil berkualitas. Jika berminat menggunakan jasa kami bisa klik tautan diatas ya, terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekarang lg mahal maaa.. Harga C channel dah rm 36..tp dengar2 dah turun sikit.

      Padam
  3. saya ingin berbagi dengan Anda semua tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya dari perusahaan pinjaman yang sangat baik dan jujur ​​​​yang terdaftar di Amerika Serikat, karena saya melamar sebagai pinjaman awal, saya butuh beberapa dokumen untuk memenuhi persyaratan mereka tetapi insya Allah saya lulus dan bekerja dengan lancar sebagai pengusaha. hubungi whatsapp: +18632310632 / pedroloanss@gmail.com untuk semua jenis bantuan keuangan seperti pinjaman dan fasilitas investasi.

    BalasPadam
  4. walaupun harga barang meningkat, tp agak stabil sekarang

    BalasPadam

IKLAN ADSENSE