auto iklan

19 Mac 2021

ubahsuai bilik 2021 dengan cement board kerja dari mula hingga siap

ubahsuai, tambahan bilik, rumah, menggunakan bahan binaan mudah, dinding cement board 4' x 8' 12mm tebal, besi hollow tebal, besi c chanel, siling 2x4, atap metal deck dengan lapisan serap haba,

cat sara cora berkilat bila kena cahaya, lantai kayu jenis dynaloc laminated floor


cara pasang cement board,

cara pasang c channel,

cat mengecat,

cara pasang siling 2x4',

cara pasang lantai laminated floor,

lantai kayu,

ubahsuai bilik dengan cement board,

binaan pasang siap,


harga cement board rm95 sekeping,

harga c channel rm26 sebatang,

IKLAN 1

3 ulasan:

  1. saya ingin berbagi dengan Anda semua tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya dari perusahaan pinjaman yang sangat baik dan jujur ​​​​yang terdaftar di Amerika Serikat, karena saya melamar sebagai pinjaman awal, saya butuh beberapa dokumen untuk memenuhi persyaratan mereka tetapi insya Allah saya lulus dan bekerja dengan lancar sebagai pengusaha. hubungi whatsapp: +18632310632 / pedroloanss@gmail.com untuk semua jenis bantuan keuangan seperti pinjaman dan fasilitas investasi.

    BalasPadam

IKLAN ADSENSE