auto iklan

03 Ogos 2012

Bangunan 30 Tingkat Dibina Dalam 15Hari

sistem IBS Cina,30 tingkat siap 15 hari, teknologi binaan cina, BSB china
Bangunan 30 tingkat dibina dalam 15 hari, Bagaimana membina bangunan 30 tingkat dalam 15 hari (360 jam). Syarikat  pembinaan mampan  di cina, telah mencuba lagi , dengan membina prototaip hotel setinggi 30-tingkat  dalam masa 360 jam, selepas kejayaan mereka membina sebuah bangunan 15-tingkat dalam seminggu lebih awal pada tahun 2011.

Anda mungkin bertanya mengapa mereka tergesa-gesa, dan adakah ia selamat?  Statistik dalam video di bawah,  boleh membantu  anda menilai kemampuan mereka dan kejayaan syarikat itu. Kaedah pembinaan  Pasang siap bangunan modular (IBS)  mempunyai banyak kelebihan berbanding kaedah pembinaan  konvensional.

Video


1.       Ketepatan yang lebih tinggi dalam fabrikasi (+ / - 0.2mm).
2.       Boleh dan lebih diselaraskan di tapak pengurusan pembinaan.
3.       Jangka masa pembinaan yang lebih singkat.
4.       Mengurangkan  sisa binaan.
5.       Juga ciri-ciri kesihatan dan tenaga yang lain dimasukkan ke dalam Bangunan Menyeluruh Lestari (BSB)

Bangunan yang dibina dari masa  Krismas lepas dan siap sebelum  Tahun Baru 2012. Hebat dan sungguh kagum dengan tahap pengurusan binaan yang cekap, teknologi pembinaan yang canggih dan tenaga kerja yang cekap dan mampu melaksanakan pembinaan ajaib ini.

Suatu Pengenalan kepada BROAD SUSTAINABLE BUILDING CO., LTD  (BSB)
Ditubuhkan pada bulan Mac, 2009, BROAD SUSTAINABLE BUILDING CO., LTD adalah sebuah anak syarikat milik penuh Kumpulan awam, semata-mata mengendalikan Pembinaan BSB dengan mampu menyerap  tenaga gegaran gempa yang  magnitud-9 , 5x lebih cekap, 20x lebih tulen udara, 90% dibina di  kilang, dan 1% sisa pembinaan.

Ibu pejabat BSB  dan R & D Center terletak di County Xiangyin Provinsi Hunan di China Selatan, dengan luas bengkel 80,000 m2, 900 pekerja pada tahun 2011. Pada tahun 2012 meningkat kepada  220.000 meter persegi bengkel, 12000 pekerja, dan pada tahun 2013 dengan 360.000 meter persegi bengkel dan 19,000 pekerja, mencapai kapasiti pengeluaran tahunan dan pemasangan sebanyak 10 juta sqms.

Matlamat pusat BSB ialah:

1. Meningkatkan R & D daripada BSB teknologi, penubuhan rantaian bekalan
2. Menjual BSBs mematuhi peraturan tempatan dalam pasaran bangunan Hunan.
3. Pemindahan teknologi BSB , 100 syarikat perkongsian,bagi  tiap-tiap wilayah China dan diagihkan secara sama rata dalam setiap bangsa di seluruh dunia.

Menjelang Disember, 2011, BSB teknologi mencapai peringkat akhir, sama sekali dengan 12 BSBs dibina di Changsha, Xiangyin, Shanghai, Zhejiang dan Mexico dan 2 rakan francais di Ningxia dan Fujian dengan saiz kilang yang sama ke Kilang Xiangyin BSB. 10 lagi rakan kongsi yang berpotensi Cina & antarabangsa dalam rundingan.

UMUM membayangkan dalam masa terdekat, akan menjadi salah satu BSB antara tiga bangunan di seluruh dunia, membolehkan semua lelaki dan wanita untuk berkongsi ketenangan BSB. Membuktikan bahawa dengan penggunaan teknologi yang bertanggungjawab, persekitaran bumi dan kehidupan manusia boleh dinaik dan dibina secara serentak.

Zon Perindustrian Wilayah Lin Geng, Xiangyin , Hunan



IKLAN 1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IKLAN ADSENSE