auto iklan

07 April 2012

Tips dan renovasi Rumah yang berkesan

Tips dan renovasi Rumah yang berkesan
Tips dan renovasi Rumah yang berkesan. Ramai antara kita membuat renovasi rumah ikut sedap hati sahaja, asal ada duit, mereka buat, harga ikut harga tukang atau harga yang di beri subcon atau kontraktor. Apa mereka cakap kita ikut sahaja. Sedar tak sedar duit habis atau pinjaman yang di buat tak cukup. Lepas tu rumah yang di ubahsuai tak siap.

80% dari pembeli rumah akan melakukan kerja renovasi. Namun tidak sampai 20% sahaja yang bepuashati dengan hasil renovasio tersebut.

Rakan baik saya
Yasir Puad seorang graduan didalam jurusan arkitek di ITM, saya telah berkecimpung didalam bidang rekabentuk dan pengubahsuaian rumah ini selama 20 tahun dari peringkat rekabentuk hinggalah pengawasan projek semasa pembinaan.Beliau berjaya hasilkan Panduan dalam ubahsuai Rumah.

Yasir Puad memulakan firma sendiri sejak tahun 2004, saya telah berkhidmat didalam bidang sama dengan firma arkitek di Kuala Lumpur.

Sememangnya
Yasir Puad berhasrat untuk berkongsi pengetahuan serta pengalaman yang ada untuk menolong pemilik rumah yang mempunyai impian bagi memiliki renovasi idaman tetapi tiada pengetahuan didalam bidang ini.

Ilmu yang bakal akan miliki nanti dapat mengelakkan :

  • Pemilik rumah seperti anda dari ditipu oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

  • Melancarkan segala proses yang perlu anda lalui bagi melakukan renovasi rumah anda.

  • Memastikan bahawa bajet yang dikeluarkan adalah bajet yang paling optimum. Dengan kata lain wang yang anda keluarkan sememangnya berbaloi.

Dengan ilmu serta pengalaman yang Yasir Puad ada terutamanya yang berkaitan dengan renovasi rumah telah Yasir Puad kumpulkan dalam satu ebook yang Yasir Puad namakan :TIP RENOVASI IMPIAN.

Pelbagai masalah akan timbul dalam usaha anda untuk kerja-kerja renovasi rumah anda. Oleh itu anda perlu miliki Ebook Tip Renovasi supaya anda dapat mengelakkan dari melakukan segala kesilapan, masalah serta bajet diluar jangkaan. Oleh itu miliki Tip Renovasi anda sekarang.

Cepat bertindak dengan memiliki ebook Tip Renovasi anda sebelum jualan ebook ini ditutup. KLIK 'Dapatkan Sekarang' TIPS RENOVASI IMPIAN


IKLAN 1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IKLAN ADSENSE